1. Planuoja, organizuoja, vykdo ir kontroliuoja viešųjų pirkimų procedūras, atliktus pirkimus suveda į pirkimų žurnalą, rengia viešųjų pirkimų sutarčių projektus, viešina sutartis, teikia suvestines ir ataskaitas VPĮ nustatyta tvarka ir terminais;
2. Rengia globos namų dokumentų projektus, dokumentus, juos registruoja ir kontroliuoja direktoriaus pavedimų vykdymą;
3. Užtikrina žmogiškųjų išteklių valdymą, kontroliuoja su darbuotojais susijusių dokumentų rengimą, kaupia ir analizuoja duomenis bei teikia ataskaitas;
4. Tvarko dokumentus: patikrina ar teisingai įforminti, registruoja, kuria dokumentų šablonus, kontroliuoja užduočių įvykdymo terminus;
5. Vykdo dokumentų valdymą, rengia ir derina globos namų dokumentacijos planą ir kontroliuoja jo vykdymą, organizuoja archyvo tvarkymą;
6. Administruoja globos namų internetinį puslapį;
7. Rengia ieškinius, priešieškinius, dublikus, triplikus, prašymus, atsiliepimus ir kt. dokumentus Teismams bei atstovauja globos namų interesus Teismuose, teisėsaugos institucijose, kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose;
8. Užtikrina Asmens duomenų saugojimo, lygių galimybių bei darbuotojų psichologinio saugumo užtikrinimo politikos globos namuose nuostatų įgyvendinimą;
9. Vykdo Informacinių, komunikacinių technologijų ir kompiuterinių programų naudojimo globos namuose kontrolę bei atnaujinimą;
10. Vykdo ir kitas Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, globos namų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos ir globos namų direktoriaus įsakymais, šiais nuostatais ir globos namų Darbo tvarkos taisyklėmis pavestas funkcijas.