BENDRŲJŲ REIKALŲ PADALINIO ADMINISTRATORIUS
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. Turėti aukštąjį išsilavinimą, socialinių mokslų studijų srities kvalifikaciją.
1..2.Gerai mokėti valstybinę lietuvių ir bent vieną užsienio kalbą.
1.3. Žinoti galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius personalo valdymą bei dokumentų rengimą, saugojimą ir apskaitą.
1.4. Mokėti rengti ir tvarkyti organizacijos dokumentus, pagal raštvedybos taisykles.
1.5. Gebėti valdyti išorinius ir vidinius informacijos srautus, naudotis kompiuterinėmis informacinėmis sistemomis, technologijomis.
1.6.Gebėti tvarkyti personalo dokumentus, organizuoti personalo informacijos valdymą ir apskaitą.
1.7. Turėti galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1.1. Vykdo išorinių ir vidinių globos namų informacijos srautų valdymą, užtikrina savalaikį jų perdavimą, sistemina gaunamus dokumentus ir elektroninėmis priemonėmis gaunamą informaciją, perduoda ją vykdytojams.
1.2. Organizuoja ir vykdo globos namų dokumentų valdymą pagal dokumentų rengimo, saugojimo bei apskaitos teisės aktų reikalavimus, archyvo tvarkymą.
1.3. Rengia, registruoja tvarkomuosius bei informacinius dokumentus personalo, dokumentų valdymo, kompiuterinių technologijų bei kitais klausimais savo kompetencijos ribose, paskirsto dokumentus vykdytojams.
1.4. Tvirtinta dokumentų kopijas.
1.5. Rengia dokumentacijos planą, registrų sąrašą, organizuoja ir vykdo dokumentacijos apskaitą bei saugojimą.
1.6. Rengia darbo sutartis ir kitus personalo dokumentus, tvarko asmens bylas, vykdo personalo, jų kasmetinių atostogų apskaitą, rengia su personalo apskaita susijusias ataskaitas, pažymas bei vykdo analizę.
1.7. Organizuoja direktoriaus darbotvarkę, posėdžius, pasitarimus, susitikimus, juos protokoluoja, priima globos namų svečius, delegacijas ir lankytojus, teikia informaciją jiems telefonu, administruoja internetinę svetainę, ruošia atsakymus į gautus raštus pagal savo kompetenciją.
1.8. Esant poreikiui vairuoja tarnybinį automobilį.
1.9. Teikia metodines rekomendacijas dėl personalo, dokumentų valdymo ar kitais administraciniais klausimais.
1.10. Inicijuoja globos namų aprūpinimą kanceliarinėmis prekėmis, blankais, žurnalais, vokais, pašto paslaugomis, laikraščių, periodinių leidinių ir žurnalų prenumerata, kompiuterinės ir biuro įrangos ir jos priežiūros eksploatacinėmis medžiagomis ir atsarginėmis detalėmis, kompiuteriais, biuro įranga, kompiuterinėmis programomis ir jų priežiūros paslaugomis.
1.11. Vykdo globos namų direktoriaus bei Bendrųjų reikalų padalinio vadovo pavedimus žodžiu ir raštu savo kompetencijos ribose.
IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
1. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
1.1.Savalaikį ir kokybišką aukščiau išvardintų ar pavestų užduočių ir pareigų vykdymą.
1.2. Biuro technikos priemonių bei kompiuterių teisingą eksploataciją bei priežiūrą.
1.3. Kokybišką ir savalaikį gautos korespondencijos sutvarkymą, pateikimą globos namų direktoriui bei paskirstymą vykdytojams.
1.4. Dokumentų registravimą, sisteminimą, apskaitą bei priskirtų bylų formavimą.
1.5. Pavedimų vykdymo kontrolę.
1.6. Žinomos informacijos konfidencialumą ir sklaidą pagal galiojančių teisės aktų reikalavimus.
1.7.Interneto svetainės administravimą pagal galiojančių teisės aktų reikalavimus.
1.8. Korektišką lankytojų priėmimą.
1.9. Saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės ir elektrosaugos reikalavimų vykdymą.
1.10. Už šio pareigybės aprašymo nuostatų ir norminių aktų pažeidimus, kai darbuotojas, kuris savo veiksmu arba neveiksmu pažeidė minėtus dokumentus arba žinodamas, kad pažeidžia darbų saugos reikalavimus, bet dirbo tokiomis sąlygomis, taikoma LR įstatymų nustatyta drausminė, materialinė, administracinė ar baudžiamoji atsakomybė.
_____________________________