DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS ŪKIO PRIEŽIŪROS REIKALAMS
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Direktoriaus pavaduotojas ūkio priežiūros reikalams turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1.Turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos, ar technologijos mokslo studijų krypčių grupės studijas arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją.
1.2. Turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį socialinių paslaugas teikiančioje įstaigoje ir ne mažesnį kaip 3 metų vadovaujamojo darbo stažą;
1.3. Mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti vidinių ir išorinių dokumentų projektus priskirtos veiklos kompetencijos klausimais;
1.4. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą bei formuoti komandinį darbą;
1.5. Mokėti naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, naudotis įstaigoje įdiegtomis dokumentų valdymo, informacinėmis sistemomis bei su jomis susietomis informacinėmis sistemomis ir posistemėmis, gebėti deramai pritaikyti savo darbe modernias kompiuterines informacijos paieškos ir archyvavimo programas, mokėti naudotis šiuolaikinėmis biuro technikos priemonėmis;
1.6. Išmanyti galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius turto valdymo, viešojo pirkimo procedūrų vykdymo, dokumentų rengimo, tvarkymo ir saugojimo, investicinių projektų rengimo, statinio statybos, techninės priežiūros klausimais; žinoti vadybos, turto apskaitos, komandinio darbo organizavimo, personalo valdymo principus;
1.7. Žinoti vadybos, turto apskaitos, komandinio darbo organizavimo, personalo valdymo principus;
1.8. Mokėti lietuvių ir anglų kalbas – žodžiu ir raštu.
1.9. Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, ne mažiau nei 2 m. vairavimo patirtį ir vairuoti įvairias transporto priemones priskirtas B klasės kategorijai.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Direktoriaus pavaduotojas ūkio priežiūros reikalams vykdo šias funkcijas:
2.1. Pagal Globos namų direktoriaus jam nustatytą kompetenciją koordinuoja ir kontroliuoja globos namų veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą;
2.2. Kontroliuoja transporto ir ūkio priežiūros, maisto tvarkymo, bendrųjų reikalų padalinių veiklą;
2.3. Kontroliuoja Globos namų materialiojo turto: patalpų, jose esančių daiktų, įstaigos transporto priemonių, įrangos ir kitų mechanizmų racionalų panaudojimą, apsaugą ir priežiūrą;
2.4. Vykdo materialiojo ir nematerialiojo įstaigos turto priežiūros kontrolę teisės aktų nustatyta tvarka, kontroliuoja įstaigoje esančio turto sandėliavimą, nesugadinimą, naudojimą pagal paskirtį;
2.5. Kontroliuoja įstaigoje esančios įrangos, transporto priemonių ir kitų mechanizmų tvarkingą eksploatavimą, techninę priežiūrą, remontą ir draudimą;
2.6. Kontroliuoja pavaldžių padalinių funkcijų vykdymą ir jų darbuotojų kokybišką, savalaikį funkcijų atlikimą;
2.7. Atsako už globos namų aplinkosaugos reikalavimų užtikrinimą, priemonių įgyvendinimą;
2.8. Kasmet nustato metinės veiklos užduotis, siektinus rezultatus ir jų įvertinimo rodiklius pavaldiems darbuotojams bei vertina jų kasmetinę veiklą teisės aktų nustatyta tvarka;
2.9. Kontroliuoja gaisrinę saugą įstaigoje;
2.10. Atsako už civilinę saugą įstaigoje, teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendina civilinės saugos priemonių vykdymą;
2.11. Pagal kompetenciją rengia direktoriaus įsakymų, pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymų, kitų vidaus dokumentų projektus;
2.12. Dalyvauja rengiant globos namų veiklos planus, ataskaitas;
2.13. Pagal kompetenciją teikia ataskaitas, kitus privalomosios atskaitomybės duomenis valstybės institucijoms bei įstaigoms teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
2.14. Analizuoja situaciją globos namuose, darbuotojų siūlymus įstaigos veiklos gerinimo klausimais;
2.15. Pagal kompetenciją organizuoja galimų naujų projektinių veiklų paiešką, stebėseną ir analizę, savalaikį paraiškų teikimą, kontroliuoja ir koordinuoja globos namų vykdomų projektinių veiklų procesus bei savalaikiai teikia siūlymus direktoriui ar pagal kompetenciją savarankiškai imasi reikalingų priemonių įgyvendinimo nuo projektinių veiklų pradžios iki pabaigos;
2.16. Direktoriaus pavedimu dalyvauja pasitarimuose, darbo grupių ir komisijų veikloje;
2.17. Direktoriaus pavedimu atstovauja įstaigai sprendžiant statybos, gamtos apsaugos, žemės ūkio, dujų ūkio, gaisrinės ir civilinės saugos bei kitus klausimus;
2.18. Bendradarbiauja su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis;
2.19. Laikosi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, susijusių su funkcijų vykdymu, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos instrukcijų, higienos normų, darbo tvarkos taisyklių, šio pareigybės aprašymo, kitų vidaus dokumentų reikalavimų
IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
3. Direktoriaus pavaduotojas ūkio priežiūros reikalams atsako:
3.1. Už funkcijų, numatytų pareigybės aprašyme, savalaikį ir kokybišką vykdymą;
3.2. Už savo funkcijų netinkamą vykdymą ar nevykdymą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
3.3. Už žalą padarytą dėl savo veiklos;
3.4. Už direktoriaus teisėtų įsakymų ir nurodymų vykdymą;
3.5. Už savarankiškai priimtus sprendimus;
3.6. Už teigiamo Globos namų reputacijos ir įvaizdžio formavimą visuomenėje.
_____________________________