EQUASS kokybės sistemos tvarkų aprašai
2. Marijampolės specialiųjų socialinės globos namų kokybės politika
4. Marijampolės specialiųjų socialinės globos namų darbuotojų samdymo ir išsaugojimo tvarka
5. Darbuotojų kompetencijų tobulinimo planas 2021 m.
6. Paslaugų gavėjų teisių chartija
6.1. Paslaugų gavėjų teisių chartijos įgalinimo schemos
7. Asmenų prašymų, pasiūlymų ir skundų nagrinėjimo tvarkos aprašas
8. Etikos ir gerovės užtikrinimo politika
9. Darbuotojų elgesio ir profesinės etikos taisyklės
10. Darbuotojų ir paslaugų gavėjų sveikatos ir saugos užtikrinimo tvarkos aprašas
10.1. Darbuotojų ir paslaugų gavėjų sveikatos ir saugos užtikrinimo priemonių planas 2021 m.
13. Paslaugų gavėjų įtraukimo į paslaugų planavimą, teikimą ir vertinimą tvarkos aprašas
14. Paslaugų gavėjų gyvenimo įgalinimo koncepcija
15. Paslaugų gavėjų gyvenimo kokybės koncepcija
16. Paslaugų gavėjų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūros
17. Nuolatinio tobulinimosi ir mokymo sistema
18.Vidaus tvarkos taisyklės Grupinio gyvenimo namų gyventojams
19. Idividualus socialinės globos planas grupinio gyvenimo namų paslaugų gavėjams
Atnaujinimo data: 2025-02-06